Diskusjon:Rune Rudberg

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
Hopp til navigering Hopp til søk

For det første er Se og Hør notoriske løgnere og helt uegnet som kilde for Wikipedia. For det andre har Rune Rudberg ikke påstått å ha hatt sex med tusen kvinner. Jeg hørte et intervju med ham hvor de tok opp den påstanden. Bakgrunnen er noe slikt som at Se og Hør spurte ham om hvor mange kvinner han hadde hatt sex med. Rudberg sa han ikke visste. Se og Hør spurte noe slikt som «Er det tusen?». Han bare slengte ut tøysete svar tilbake a la «Ja, sikkert.». Dette har Se og Hør vridd til at Rune Rudberg hevder å ha hatt sex med tusen kvinner. –Peter J. Acklam 18. apr 2005 kl.06:04 (UTC)

En kjent sak[rediger kilde]

Det kan nok stemme på mange måter det du skriver om at han har blitt feil sitert og at det er fabrikert av se og hør, men uansett hvordan du vrir og vender på det så kommer du ikke unna at det er faktisk den saken han er blitt virkelig kjent for. Så saken bør etter min mening tas med når en artikkel om han skal skrives.